בגד גוף חדש להתעמלות אומנותית למכירה

בנוסף לבגד גוף בפעם שעברה יש בגד חדש. מתאים לילדה בת 11-12. חדש. עשוי בעזרת איירבראש (צבעים). המחיר 800 ש"ח כולל התאמה לפי הצורך. ניתן להוסיף קריסטלים לפי בחירה.

Like this on Facebook

IMG_3584

IMG_3585

IMG_3589b

IMG_3588

IMG_3587

IMG_3586

eskizrazmerleotardssirenevyj2

תגים: , , ,

4 תגובות to “בגד גוף חדש להתעמלות אומנותית למכירה”

  1. שקד פרץ Says:

    שלום , ילנה אני רוצה לרכוש את הבגד שלך אבל אני ילדה גבוהה מאוד ורזה גם כך שאני לא בדיוק יכולה לדעת עם לרכוש את הבגד או לא ואני גרה רחוק אשמח עם תגידי לי לאיזה גבהים ורוחב הבגד מותאם.

    • ילנה Says:

      שלום שקד. מומלץ להסתכל בתמונה עם מידות ואז לראות עם זה מתאים לגוף שלך. אבל גם אם לא יתאים לך תמיד נוכל לתפור לפי המידות המדוייקות שלך.

  2. רעות Says:

    שלום ילנה. אני מעוניינת בבגד הגוף. האם אפשר לתפור בהתאמה למידה מדויקת של הילדה?
    מדובר על ילדה בת 10.
    מה העלות והאם ניתן לצרף אבנים?
    תודה,
    רעות
    reutbest@gmail.com

    • ילנה Says:

      שלום רעות,
      כן. הכול אפשרי.
      מס' טלפון מופיע למעלה בראש הדף
      את מוזמנת לדבר איתי אחרי חמש בערב היום או ביום אחר.
      בברכה, ילנה.

כתיבת תגובה

